Albert Heijn start exclusieve samenwerking met Gouden Boekjes

Albert Heijn start een exclusieve samenwerking met de Gouden Boekjes. De hoofdrolspelers uit deze populaire reeks voor peuters en kleuters zullen figureren op non food artikelen van het AH huismerk. Vanaf half juni zijn Plofje de olifant, Het walvisje en De hongerige leeuw te vinden op een op=op assortiment strandspeelgoed. De samenwerking tussen Albert Heijn en Gouden Boekjes uitgeverij Rubinstein krijgt een vervolg met een breed scala van artikelen voor kinderen.

In 1953 verscheen het eerste Gouden Boekje ‘Pietepaf, het circushondje’ in Nederland. Vanaf dat moment hebben de Gouden Boekjes het hart van veel Nederlanders, waaronder Paul de Leeuw, Henny Vrienten, Mieke van der Wey en Adriaan van Dis, gestolen. Inmiddels zijn er meer dan 80 titels, van ‘De poes die dacht dat hij een muis was’ en ‘De gele taxi’ tot ‘De vijf brandweermannetjes’. Liefhebbers die dit nieuwe hoofdstuk van de Gouden Boekjes voor geen goud willen missen, kunnen vanaf half juni terecht bij Albert Heijn.

Het assortiment strandspeelgoed met hoofdrolspelers uit de Gouden Boekjes is van 15 juni tot 28 juni aanstaande verkrijgbaar in de Albert Heijn winkels. Het strandspeelgoed bestaat uit een zwembadje (9.99 euro), zwemring (2.99 euro), strandbal (1.99 euro), 6-delige en 7-delige emmersetjes (resp. 3.99 euro en 5.99 euro) en zwemmouwtjes (1.99 euro).

Lees ook:Het idee van Pé (Gouden Boekje) – Frans Lasès
Lees ook:Het gouden boek voor jongens
Lees ook:Het Gouden Konijnenboek
Lees ook:Disney’s Frozen (Gouden Boekje)
Lees ook:Het Gouden Brandweermannenboek

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>